foto.jpg
Inici | Actualitat | 5ª Edició de l’Exposició Infantil de Nadal a la Catedral “Tu ets l’artista!”

5ª Edició de l’Exposició Infantil de Nadal a la Catedral “Tu ets l’artista!”

17/10/2022

Un any més, la Catedral de Mallorca organitza l’Exposició Infantil de Nadal “Tu ets l’artista!”, que enguany celebra la seva 5ª edició. Una exposició elaborada a partir de les obres que creïn els infants participants a l’aula o a casa seva.

Poden participar infants d’Educació Infantil i d’Educació Primària de manera individual o en grup, a través del Centre Educatiu, de la classe o de manera particular prèvia inscripció.

El tema de l’exposició, com és habitual, és el naixement de Jesús o betlem. El dibuix s’ha de fer en una cartolina A3 i es pot utilitzar qualsevol tècnica o material. Els dibuixos s’han d’identificar en la part de davant amb nom (sense llinatge) i edat o curs. A la part de darrera ha d’aparèixer el nom complet i el centre educatiu o municipi.

La data límit per a la inscripció a l’exposició és el 21 de novembre. Les places són limitades. Per a més informació i inscripcions podeu enviar un correu a: visitas@catedraldemallorca.org. Els dibuixos es poden enviar fins al 5 de desembre a les Oficines de la Catedral (c/Capiscolat, 2, 1r) o al Museu d’Art Sacre de Mallorca (Carrer del Mirador, 5). L’horari de les oficines és de dilluns a divendres de 9h a 14h i el del Museu és de dilluns a divendres de 10h a 13:30h.

El 17 de desembre a les 11h es realitzarà l’exposició a la Catedral de Mallorca. L’Escolania de Vermells cantarà un conjunt de nadales, s’entregarà un diploma i un petit detall a tots els participants.

Per a més informació podeu consultar la convocatòria aquí.