IMG_4072 (1).jpeg
Inici | Actualitat | Comença un nou curs a la Catedral i al Museu d’Art Sacre!

Comença un nou curs a la Catedral i al Museu d’Art Sacre!

29/08/2022

El Capítol Catedral de Mallorca presenta el programa educatiu per al curs escolar 2022-2023. Aquest es compon de diverses visites  i visites-taller a la Catedral de Mallorca, al Museu d’Art Sacre de Mallorca i visites combinades a ambdós espais. Les visites estan dirigides a alumnes d’Educació Infantil i estudiants d’Educació Primària, Educació Secundària, Batxiller i Formació Professional. Disposem de varis recorreguts adaptats a cada nivell en el que es treballen continguts artístics, històrics, populars i religiosos segons el tema en què es centren. En totes les visites es fomenta la participació dels alumnes, el respecte i l’esperit crític. A més, per a totes les visites disposem de material didáctic preparar la visita i repassar allò après. El preu de les visites és de 2€ per alumne (els professors acompanyants no paguen).

L’objectiu d’aquestes activitats és convertir la Catedral i el Museu en un espai d’aprenentatge complementari a l’aula, on els alumnes puguin  instruir-se a la vegada que coneixen part del seu patrimoni. Per aquest motiu,  també oferim visites a la carta en les que el nostre equip es posa a disposició del professorat per elaborar una visita guiada o visita-taller a la Catedral i/o al Museu adaptada als interessos o necessitats de cada grup. Així, els professors poden proposar temes a tractar, espais a visitar o obres que siguin del seu interès per elaborar una activitat a mida.

Per a més informació o reserva d’activitats us podeu posar en contacte amb la secció de Projectes Educatius a través del correu visitas@catedraldemallorca.org o telefònicament al 971713133 extensió #423.

Consulta el  Programa_Educatiu_2022-23.pdf.