IMG_20220518_184409 (1).jpg
Inici | Actualitat | El vostre suport és el nostre poder!

El vostre suport és el nostre poder!

20/05/2022

El passat dimecres 18 de maig es va celebrar el Dia Internacional dels Museus baix el lema “El poder dels Museus”. Des del Museu d’Art Sacre de Mallorca organitzàrem una jornada de portes obertes de les 10h a les 20h i duguérem a terme un conjunt de visites guiades a l’exposició permanent al llarg de l’horabaixa. L’objectiu d’aquestes iniciatives i activitats era potenciar la relació entre el Museu i el públic i donar a conèixer la institució i la col·lecció.

Al llarg de la jornada més de 330 persones decidiren gaudir del Dia Internacional dels Museus al MASM i més de 40 persones participaren de les nostres activitats. Agraïm a totes les persones que ens acompanyàreu i a totes les que ho feu diàriament, ja sigui presencialment o online, el vostre suport, aquest és nostre poder.