1632997785789 (Small).jpg
Inici | Actualitat | Participam a la programació tardor/hivern 2021-22 d'Apropa Cultura

Participam a la programació tardor/hivern 2021-22 d'Apropa Cultura

30/09/2021

Ahir es va presentar la programació de tardor/hivern 2021-22 d'Apropa Cultura Balears al Teatre Municipal Xesc Forteza de Palma i el Museu d'Art Sacre de Mallorca i la Catedral de Mallorca hi varen participar presentant les seves activitats. Fou una jornada molt enriquidora, en la qual tots els programadors culturals d'Apropa intervingueren presentant les seves propostes pensades per a col·lectius en situació de vulnerabilitat, per tal d'apropar la cultura a tothom. Més de 80 persones pertanyents a entitats socials hi assistiren per conèixer la programació cultural que es durà a terme fins el 30 de gener.

Des del MASM vàrem presentar l'activitat titulada "Els secrets de la nostra col·lecció. Un recorregut pel MASM", una visita dinamitzada en la qual els participants descobriran les obres més destacades de l'exposició permanent, així com també la història del museu i el lloc on es troba, el Palau Episcopal. Per realitzar les reserves, les entitats interessades ho han de fer a través de la web d'Apropa Cultura: https://www.apropacultura.cat/ca/event/secrets-nostra-collecio

Tant les activitats del MASM com les de la Catedral són gratuïtes per als col·lectius registrats a Apropa Cultura.