6f5bfad5-50c7-45ed-93a8-96370ab74ccb.jpeg
Inici | Actualitat | Presentació de l’exposició “Costa. Poesia, renaixença i fe”

Presentació de l’exposició “Costa. Poesia, renaixença i fe”

19/10/2022

Ahir es va presentar l’exposició “Costa. Poesia, Renaixença i fe” al Museu d’Art Sacre de Mallorca. En l’acte intervingué Pere Salas, comissari de l’exposició juntament amb Margalida Cànaves, Mn. Gabriel Seguí, Vicepostulador de la Causa i, Mn. Teodor Suau, Degà President del Capítol Catedral de Mallorca. Destacaren les aportacions i el recorregut vital del poeta i canonge i en subratllaren la seva santedat.

La mostra es podrà visitar a la primera planta del Museu fins el dia 10 de desembre. En aquesta es reuneixen textos de Mn. Costa i Llobera, escrits originals i reproduccions, així com objectes que utilitzà durant la seva vida i trajectòria.