IMG_7131.jpeg
Inici | Actualitat | Taller familiar "¿Dónde se esconden los animales en el MASM?".

Taller familiar "¿Dónde se esconden los animales en el MASM?".

30/06/2022

El passat dimecres 29 de juny realitzàrem un taller familiar al Museu d'Art Sacre de Mallorca titulat "On s'amaguen els animals al MASM?". En aquesta activitat, més de dotze infants i les seves famílies, ajudaren a en Miquel a trobar els seus animals escapats. Aquests s'havien amagat al Museu, fins i tot a l’interior dels diversos quadres i obres d'art! Així els nins i nines recorregueren el Museu en una lúdica activitat i descobriren qualcunes de les obres més famoses de la col·lecció. L'activitat finalitzà en un taller consistent en reproduir el Drac de na Coca.

Moltes gràcies a tots els participants per haver ajudat a en Miquel a trobar els seus animals!