IMG-20210428-WA0019.jpg
Inici | Actualitat | De l'aula al MASM!

De l'aula al MASM!

06/09/2021

Comença un nou curs escolar i des del Museu d’Art Sacre de Mallorca ho volem celebrar presentant el nostre programa didàctic per al curs 2021-2022.

Aquest es compon de visites guiades i visites-taller dirigides a alumnes de 6è d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària, Batxillerat i Formació Professional de les Illes Balears. Disposem de varis recorreguts adaptats a cada nivell en el que es treballen continguts artístics, històrics, populars i religiosos segons el tema en què es centren. En totes les visites es fomenta la participació dels alumnes, el respecte i l’esperit crític. A més, inclouen material didàctic per treballar els continguts abans i després de la visita.

L’objectiu d’aquestes activitats és convertir el MASM en un espai d’aprenentatge complementari a l’aula, on els alumnes puguin  instruir-se a la vegada que coneixen part del seu patrimoni. Per aquest motiu,  també oferim visites a la carta en les quals el nostre equip es posa a disposició del professorat per elaborar una visita guiada o visita-taller al Museu adaptada als interessos o necessitats de cada grup. Així, els professors poden proposar temes a tractar, espais a visitar o obres que siguin del seu interès per elaborar una activitat a mida.

Les visites guiades tenen una durada aproximada d’1h i les visites-taller d’1h i 30 minuts. Totes les activitats són gratuïtes amb l’entrada al Museu (2€ per alumne, els professors acompanyants tenen entrada de franc). Al següent enllaç trobareu tota la informació detallada sobre les visites i els recorreguts que proposem per els diversos nivells escolars: https://www.museuartsacredemallorca.org/ca/visita/escoles-

Esperem amb molta il·lusió a què us animeu a convertir el MASM en una aula més del vostre centre educatiu.