FB_IMG_1619699226515.jpg
Inici | Actualitat | El MASM i la Catedral de Mallorca participen al projecte Apropa Cultura

El MASM i la Catedral de Mallorca participen al projecte Apropa Cultura

30/04/2021

El dijous 29 d'abril es presentà a Es Baluard Museu d'Art Contemporani de Palma el projecte Apropa Cultura, en el qual una gran quantitat d'institucions s'han adherit per formar-ne part, d'entre les quals es troben tant la Catedral de Mallorca com el Museu d'Art Sacre de Mallorca. Entre les institucions que hi participen, es troben també el Museu de Mallorca, el Museu d'Història de Manacor, el Museu Krekovic, el Museu Marítim de Mallorca, Es Baluard Museu d'Art Contemporani de Palma o el CaixaForum, entre molts d'altres.

Apropa Cultura va néixer l'any 2006 amb la voluntat de millorar la vida de les persones en situació de vulnerabilitat a través de la cultura. La seva principal funció és la d'obrir les portes dels centres culturales per a què aquests col·lectius tinguin accés a la seva programació habitual, promovent així la inclusió dins l'àmbit cultural.

Des de la Catedral i el MASM, assistí a l'acte de presentació el Degà-President del Capítol, Mn. Teodor Suau.

Pròximament, podreu consultar les activitats que oferim des de la Catedral i el MASM en la pàgina web d'Apropa Cultura.